Spinningmarathon

Update: I.v.m. de onzekere situatie rond het COVID-19 zal de 24-uurs spinningmarathon niet plaats kunnen vinden op 29 en 30 mei. Wij hopen dit evenement op een later beschikbare datum in te halen. Dit wordt t.z.t. bekend gemaakt.

Op 29 en 30 mei organiseren wij een ware 24-uurs spinningmarathon. Deze zal plaatsvinden bij Fysiotherapie Koninginneweg aan de Koninginneweg 26 in Rijssen. De spinningmarathon zal van vrijdagavond 18:00 tot en met zaterdagavond 18:00 duren. Deelname kan al vanaf minimaal één spinninguur.

Kosten van een ticket zijn (minimaal) €10,-. De volledige opbrengst van het evenement zal worden gedoneerd aan Ventoux3. Vanuit Ventoux3 gaat de volledige opbrengst naar het Hersentumorfonds.

De spinningmarathon is er voor iedereen die een uur (of meer) wil spinnen om geld op te halen voor meer onderzoek naar hersentumoren. Meer dan een ticket kopen en je schoenen en fietsoutfit meenemen, hoef je niet te doen! Zelfs een bidon gevuld met sportdrank van sportvoedingwebshop kun je bij ons aanschaffen! Dus trommel al je vrienden, familie, teamgenoten en verre kennissen op! Alleen samen kunnen we er een succes van maken.

Er zijn 15 plekken per uur. Elk uur wordt er een leuke prijs verloot. Daarnaast zijn er prijzen te winnen voor de individuele fietser met de meeste uren, de groep met de meeste aantal deelnemers en de groep met de meeste uren.

De prijzen zijn niet alleen interessant voor volwassen deelnemers. Zo zijn er voor kinderen ook leuke prijzen te winnen waaronder een stadsfiets.

Er zijn ook spellen zoals spijkerbroekhangen waarbij er leuke prijzen te winnen zijn. Voor de kleintjes staat er nog een grabbelton en een sjoelbak. Kortom, een sportief evenement voor het hele gezin!

Inschrijven kan via onderstaande link (volgt binnenkort!).

Onze sponsoren